wtorek, 24 kwietnia 2012

Czwarty blogu, witaj!

Cześć, witajcie na moim kolejnym, czwartym już blogu, którego tematyką jest telewizja. Postaram się opisywać i wszystkie obejrzane przeze mnie filmy i seriale (niekoniecznie za pośrednictwem telewizji ;)) i na swój sposób je recenzować.


Nie wiem jeszcze dokładnie, jak to ma wyglądać, ale wszystko wyjdzie z czasem. To, czego jestem pewien to to, że opisy seriali będą wyglądały odrobinkę inaczej niż te od filmów, bowiem postaram się opisywać każdy z odcinków i dodać kilka własnych uwag. Będą najprawdopodobniej (w przeciwieństwie do filmów) zawierać pewnego rodzaju spoilery, postaram się jednak je omijać gdy natrafi się okazja. Szkoda, że tak późno wpadłem na pomysł z blogiem, bowiem sporo ciekawych tak filmów, jak i seriali zostało obejrzanych, a nie mam niestety frajdy z oglądania (z pewnymi wyjątkami oczywiście) drugi raz tej samej historii. No ale postaram się z tym żyć, bowiem z całą pewnością znajdzie się wiele, jeszcze nieobejrzanych przeze mnie rzeczy ;] 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz